لیـــــــــلی درپاییز
20:21    دلم گرفته...

امشب دلم بدجورگرفته خدایاچیکارکنم

 

امیرکجایی دارم میمیرم



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت11:30---20 مهر 1391
تلخترین حرف : دوستت دارم اما …
شیرین ترین حرف : … اما دوستت دارم
به همین راحتی جابه جایی کلمات زندگی را دگرگون میکند !


مصطفی
ساعت14:32---10 مهر 1391
دیگر سوسوی هیچ چراغی امیدوارم نمی کند
دیگر گرمای دستی دلم را به تپیدن وا نمی دارد
میروم تا در تاریکی راه خود را پیدا کنم
که به چراغهای نورانی و دستهای گرم دیگر اعتمادی نیست


کتی
ساعت20:35---8 مهر 1391
سلام دوست عزيز
از ديدن وب زيبای شما لذت بردم
خوشحال ميشم به وب منم سر بزنيد
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 8 مهر 1391برچسب:,به قلم: دلشکسته